Cuk
Wykonanie nowej strony drukarni cuk
Kiedy:
2021
Zadanie:
Projektowanie, implementacja funkcjonalności, testowanie i optymalizacja, wdrożenie
Wykonanie nowej strony drukarni cuk
Kiedy:
2021
Zadanie:
Projektowanie, implementacja funkcjonalności, testowanie i optymalizacja, wdrożenie
Stworzenie nowej strony internetowej dla marki w fumi, która promuje produkty
i usługi oferowane przez fumi oraz zapewnia łatwą nawigację dla użytkowników z możliwą dalsza rozbudową
Kiedy:
2020
Zadanie:
Projektowanie, implementacja funkcjonalności, testowanie i optymalizacja, wdrożenie ,monitorowanie i utrzymanie
Stała współpraca
Software House, który od ponad 20 lat realizuje wdrożenia informatyczno-technologiczne.
Naszym zadaniem było stworzenie nowej identyfikacji wizualnej dla marki Aplok. Punktem wyjścia była filozofia firmy, która opiera się na wieloletnim doświadczeniu w dostarczaniu prostych i skutecznych rozwiązań informatycznych dla różnych procesów produkcyjnych. Chcieliśmy, aby nowy wizerunek firmy odzwierciedlał jej profesjonalizm, innowacyjność i budował zaufanie klientów.
W wyniku naszej współpracy powstała kompletna identyfikacja wizualna firmy. Cały wizerunek opiera się na wykorzystaniu figur geometryczny w minimalistycznej formie. Taki zabieg podkreśla prostotę rozwiązywania skomplikowanych procesów produkcyjnych oferowanych przez firmę.
Jednorazowa pomoc
W przewodniku opisane zostały doświadczenia z realizacji Projektu, m.in. praktyczne informacje i wskazówki co do zastosowanych metod pracy, sposobu podejścia oraz prowadzenia działań rewitalizacyjnych w ramach Projektu oraz najciekawsze wypracowane rezultaty działań i ich metodologie.
Opracowanie oraz druk przewodnika podsumowującego wyniki projektu o modelu prowadzenia rewitalizacji w Łodzi.
Przewodnik musiał nawiązywać stylistyką do niedawno wdrożonej identyfikacji wizualnej miasta Łodzi, opartej na kolorystyce CMYK.
Naszym głównym celem było przedstawienie tych treści w przystępny i interesujący sposób, korzystając z ciekawej formy wizualnej.
Jednorazwoa pomoc
Studio deweloperskie VR
Something Radom potrzebowało wsparcia w tworzeniu podstawowej identyfikacji wizualnej, która stanowiła pierwszy krok w budowie wizerunku marki. Istotnym celem tego zadania było stworzenie otwartego wizerunku marki, który był reprezentatywny dla studia, oraz logo opartego na abstrakcyjnej formie, nawiązującego do procesu tworzenia
Tu coś będzie 🙂