EVERBERG

EVERBERG

Produkcja zrealizowana podczas wyjazdu testującego nowe produkty marki Everberg, miałem przyjemność zrealizować cykl klipów do wykorzystania w reklamach na platformach mediów społecznościowych. Celem było stworzenie materiałów o swobodnym i nieformalnym charakterze, które miały ukazywać młodą i dynamiczną naturę firmy Everberg.

Firma:

Eeverberg młoda firma
która projektuje sprzęt dla wspinaczy.

Zadanie:

Realizacja, Montaż

Kiedy: 2019r.

HYTA

Hyta

Moim zadaniem było stworzenie serii materiałów wideo promujących pomysł na domy bez pozwolenia firmy Hyta. Cykl obejmował materiał pokazujący proces budowy oraz prezentacje poszczególnych modeli. Udało nam się stworzyć wideo wizerunkowe, które koncentruje się na istocie marki i jej filozofii.

Firma:

Hyta to firma która zajmuje
się budową domów szkieletowych
na zgłoszenie i nie tylko

Zadanie:

Realizacja, Montaż, Koncepcja

Kiedy: 2020r.

WIDEO WIZERUNKOWE – REKLAMA NA MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

PROCES TECHNOLIGI MONTAŻU – DOMU 35 M2

PREZENTACJA MODELU – HEST- NOWOCZESNA STODOŁA DO 35 m2

PREZENTACJA MODELU – ROGN NOWOCZESNY DOM DO 35 m2

Sesje wideo – oddźwięki

Sesje wideo – oddźwięki

Miasto, Ludzie, Dźwięki Po pierwsze muzyka, której sami słuchamy i chcielibyśmy się nią podzielić. Wykonywana jeśli tylko jest to możliwe, akustycznie, słowem kluczowym, będzie tu prostota. Po drugie miasto, Łódź, w którym się urodziliśmy i w którym żyjemy. Chcemy pokazać na przekór naszemu malkontenckiemu podejściu, że jest ono piękne, wartościowe i nieustannie odkrywane przez nas na nowo. Od parków, po dachy, bramy, ulice i kamienice, nie te oczywiste i znane z pocztówek, ale miejsca, dzięki którym będziecie mieli okazje, spojrzeć na to miasto w inny sposób i może posmakować jego klimatu w bardziej namacalny sposób.

Kiedy:

2018

Zadanie:

Montaż , realizacja

ZOBACZ

ZOBACZ

ZOBACZ

P29 – LOGO

P29

Jednorazowa pomoc

P29 to lokal mieszczący się w piwnicy domu bankowego Wilhelma Landaua, położony na ul.Piotrkowskiej . Jest to miejsce, które doskonale oddaje ducha miasta Łodzi, szczególnie za sprawą podwórka, na którym odbywają się różnego rodzaju imprezy.

Logo

Mała identyfikacja wizualna

Zadanie

Projekt był dużym wyzwaniem dzięki braku ograniczeń 🙂 . Najważniejszym celem było stworzenie Logo które jest proste w formie i jest łącznikiem pomiędzy nowym lokalem a historyczną tkanka w której się mieści P29 .

Rozwiązanie

Jest logo które ma ponadczasowa formę która która jest niejednoznaczna w swoim odbiorze zawiera w sobie proste nawiązanie do usytuowania lokalu w piwnicy .

BIESZCZADZKI SZNYT

Bieszczadzki sznyt

Jednorazowa pomoc

Koncept który czerpie z dziedzictwa
Bieszczad oferuje wyroby mięsne w duchu tej krainy

Logo

Identyfikacja

Etykiety

Strona www

Materiały promocyjne

Akcydensy

Zadanie

Pierwszym krokiem było zgłębienie istoty marki – ich zainteresowania do lokalnych produktów żywnościowych, dbałości o jakość i tradycję. To właśnie te wartości stały się fundamentem koncepcji logo i identyfikacji wizualnej.

Rozwiązanie

Kluczem było połączenie natury i regionalnego dziedzictwa z nowoczesnością. Logo zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odzwierciedlać malownicze Bieszczady, łącząc elementy charakterystyczne dla regionu – góry, lasy i przyrodę.
Kolorystyka została dobrana tak, aby odzwierciedlić naturalne otoczenie Bieszczad. Zielenie, brązy i odcienie ziemi dominują w identyfikacji wizualnej, podkreślając harmonię z naturą i autentyczność marki

ŻYWIOŁY

Projekt Żywioły – historia fabryki schaiblera

Przy tym projekcie zajmowałem się realizacją i montażem na zlecenie firmy p-content. Pomysł na koncepcję był już gotowy, wspólnie pracowaliśmy nad jej detalami. Projekt “Żywioły” miał na celu zobrazowanie historii kompleksu fabrycznego, który przez lata funkcjonował przy ulicy Tymienieckiego 5/7.

Firma:

P-content

Zadanie:

Realizacja, Montaż,

Kiedy: 2020r.

o

ODCINEK NR. 1 – KONIEC

ODCINEK NR. 2 – ZIEMIA

ODCINEK NR. 3 – WODA

ODCINEK NR. 4 – OGIEŃ

ODCINEK NR. 5 – POWIETSZE

ODCINEK NR. 6 – POCZĄTEK